Forum 80th Strona Główna 80th
Tawerna pod 80tką
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przedmioty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 80th Strona Główna -> Jak Upadają Potężni / Główna kampania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arcziangelo
Wielki Mistrz



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ee? ciemno było...

PostWysłany: Sob 18:56, 14 Mar 2015    Temat postu:

i tak każdy się wypowie, Glammdring może nie mieć slotu w ręce na swój młot ale już on najlepiej wie czym tam smaruje potwory

ZjedzBabciKorale napisał:
a tfu! plugawy podpowiadaczu złych rozwiązań!
ech... Art z nim zrobi co chce...
Smile


eh Mike Smile Świątynia w Jartar jest blisko, przekażę odpowiedniemu kapłanowi, niech jakiś akolita zaprząta sobie teraz głowę z oddaniem odpowiedniej Świątyni, ja mam na głowie teraz filary mojej Wiary! Razz Razz

no.. przynajmniej na razie filary katakumb Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Lion
PrzeMadaFaka



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 14:49, 11 Maj 2015    Temat postu:

Przedmioty w których weszliście posiadanie:

1. Księga Nieskończonych Zaklęć (25k)
- zawiera 10stron, na których pojawia się przywołane w myślach zaklęcie,
- mieści w sobie dowolną ilość zaklęć,
- przeniesienie z księgi lub pergaminu wymaga minuty/krąg i rzutu na Czarostwo ST:20+krąg.
udany oznacza, że czar znika ze źródła i pojawia się w księdze, nieudany oznacza że czar tylko znika ze źródła,
- księgę można otworzyć tylko rzucając na nią czar otwarcie lub będąc jej właścicielem ale i tak tylko właściciel może przywołać będące w niej czary,
- aby księga zmieniła właściciela trzeba ją oddać z dobrej woli lub musi przez rok być w posiadaniu nowego właściciela,
- księga jest niewrażliwa na ogień i posiada redukcję 25/- na wszelkie rodzaje ataków,

2. Laska Arcymaga Mystry (niebiesko-srebrna z "tańczącym" białym płomieniem) (30k)
- +5 do ST czarów maga, +5 do przebicia OC, +5 do RO przeciwko czarom, +5 punktów życia,
uaktywnienie akcja darmowa:
- 1x/dzień na 10R automatyczna próba dispela każdego zaklęcia którego celem jest właściciel,
- 1x/dzień mniejsza sfera niewrażliwości ,

3. Pełna złota zbroja płytowa z symbolem Mystry +5 (25k)
- właściciel zyskuje niemodyfikowalną odporność na czary 30 (OC:30),
- zbroję można przerobić pod dowolny wzrost/rasę (wymaga to 10 dni, kuźni i specjalisty i 5-10k złota)

4. Miecz Mystry typu Bastard +5 (Złota rękojeść, adamantytowe ostrze) (15k)
- każde trafienie w czarodzieja dodaje mu 5% kumulatywnej szansy na niewyjście czaru do końca walki,
- każde trafienie w czarodzieja to 50% szans na utratę losowego zaklęcia z najwyższego znanego mu poziomu,
[uwaga broń wymaga atutu broni egzotycznej]

5. Zbroja skórzana +4 (5k)
- bez kar do umiejętności, bez szansy na niewyjście czaru i bez maksymalnego bonusu od zręczności,

6. Amulet ochrony przed dobrem +4 (6k)
- +4 do KP i RO (odbicie),
- stale działająca ochrona przed dobrem,
- stale działająca aura zła,

7. Srebrna szabla +4 (motywy roślinno-cierniowe) (8k)

8. Pierscień przyspieszenia (3k)
- 8 ładunków, poziom twórcy 10ty,

9. Pierścień Większego Rozproszenia Magii (3k)
- 2 ładunki, poziom twórcy 20ty,

10. Branzolety Pancerza +4 (4k)
+4 do KP (usprawnienie),

11. Pierścień Ochrony +4 (6k)
- +4 KP i RO (odbicie),

12. Kula wosku z Śmierdzącą Chmurą (0,7k)
- jednorazowy czar, rzucający 10poziom,

13. Nasiono z Opląteniem (0,4k)
- jednorazowy czar, rzucający 8poziom,

14. Pierścień Naturalnego Pancerza +1 (1k)
- +1 KP i RO (naturalny pancerz)

15. Pierścień Odporności na Zimno (0,4k)
- odporność na zimno 5/-

16. Rękawice Trafienia (0,3k)
- +1 do trafienia,

17. Tarcza metalowa duża "Czaroopończa" +3 (6k)
- stale działający Klosz Niewrażliwości Mniejszy (caster 12level),

18. Młot Prawdziwej Śmierci +3 (6k)
- staje się +5 przeciwko nieumarłym,
- +3 do poziomu postaci przy odganianiu,
- przy trafieniu w nieumarłego RO W:16 lub zniszczenie,

19. Młot "Ognisty Czerep" +2 (2,5k)
- +k6 obrażeń od ognia,
- 50% szansy na podpalenie palnych przedmiotów,

20. Długi Łuk +2 (3k)
- mighty +2,

21. Krótki Łuk +3 (5k)
- dodatkowy atak z najwyższym bonusem na rundę,

22. Pierścień Ohcrony +2 (1,5k) - ale go chyba wymieniliście u Smokowców[/b]
- +2 KP i RO (odbicie),

23. Pierścień Odporności +1 (0,5) - ale go chyba wymieniliście u Smokowców[/b]
- +1 do RO (usprawnienie)

24. Amulet Leczenia (3,75k) - ale go chyba wymieniliście u Smokowców
- 3k8+15, 12 ładunków[/b]


done Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez White Lion dnia Wto 10:27, 12 Maj 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vesemirus
Analfabeta



Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:16, 11 Maj 2015    Temat postu:

Malik siedział w cieniu pod ścianą jaszczurzej komnaty, po horrorze śmierci i ponownych narodzin, po nieopisanym bólu zadanym przez paladyna swoim nieobecnym spojrzeniem wpatrywał się w punkt położony millenia drogi od Bezsłonecznej Cytadeli. Przesiąknięty terrorem widział nieopisaną pustkę do której po śmierci doprowadziła go jego bezbożność...

Sharun zacisnął pięści i nie oglądając się na resztę drużyny po cichu wymawiał modły do Wielkiego Ra prosząc go o wybaczenie swoich zaniedbań oraz o radę - jak powstrzymać zło upadłego paladyna?
Żar modlitwy sprawił, że jego postać rozjaśniła półmrok komnaty. Każda łza spływająca po zoranym przedwczesnymi zmarszczkami obliczu mieniła się tysiącem błysków najwspanialszego poranka.
Kapłan zwątpił w siebie, zwątpił w swoich przyjaciół, zła aura tego miejsca zniszczyła jego spokojny dotąd rozum - jedyne co pozostało niezmiemione to niezachwiana wiara w Pana Poranka.

Glami zerwał właśnie kawałek swojej szaty. Prowizorycznym bandażem zaopatrzył krwawiące ramię. Jego czujny krasnoludzki wzrok krzesał iskry gniewu patrząc na Malika i Gerharda - "Jak mogli być takimi głupcami!". Patrząc na czarodzieja napiął muskuły. Drżąc z wściekłości pod nosem posępnym szeptem wypluwał krasnoludzkie przekleństwa. Widział zniszczenie psychiczne i fizyczne z jakim mierzył się Malik, pusty wzrok, strzępy szaty opadające na dziwnie bladą i zapadniętą pierś - mimo wszystko nie potrafił pojąć jak taki mędrzec tak łatwo dał się zmanipulować! Przeniósł swoje złowieszcze spojrzenie na Gerharda i krzyknął:
- Kazak jego mać! Co ty robisz?!
- Eee, coś się stało? - Powiedział szczerząc zęby Gerhard, który właśnie tryskając humorem nakładał na postrzępione szaty poplamioną krwią skórzaną zbroje wampira...

Chłopaki - moje śliskie paluszki z wielką chęcią przygarną zbroje i amulet wampira;-) Jeśli ktoś ma obiekcje to niech napisze pw Wink


Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Lion
PrzeMadaFaka



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 14:26, 25 Maj 2015    Temat postu:

Przedmioty Belaga:
1. Amulet Bariery Umysłu +10 do RO Will vs magic (8k),
2. Zbroja elfia skórzana +4 bez kar z pancerza (6k),
3. Laska +4 (każdy czar bez gestów, 5/- na czary) +10obrażeń vs. Vampiry (17k),
4. Pierścień czarów (+3/+2/+2/+1/+1) (16k),
5. Pierscień Pancerza +5 (usprawnienie - nie kumuluje się z bonusem zbroi i tarczy) (5k),
6. Sztylet Przebicia +3 (nie liczy się zbroja i tarcza) (8k)
- 3 misktury regeneracji 15/rundę przez 4r,
- misktura kondycji,
- 2xsily byka,

Przedmioty od Smokowców (niestety ale przyjąłem że Sharun się odłączy a wy sami nie zejdziecie i nie zdobędziecie tych przedmiotów więc je wywaliłem i teraz od nowa wymyślam):
1. Amulet Sytości po 24h noszenia nie odczuwa się głodu ani pragnienia (4k)
2. Pierścień Milczenia 9 ładunków (Milczenie 8 poz) (2k)
3. Branzolety Jeźdźca 1/dzień Przyzwanie Wierzchowca (6 poz) oraz +3 do jeździectwa (3,5k)
4. Krótki Miecz Kształtu +2, co rundę można go zmieniać w dowolną metalową broń typu: sztylet, miecz, szabla, katana itp. (3k)
5. Krótki Łuk Mistrzostwa +3, pierwszy strzał każdego dnia otrzymuje moc Prawdziwego Ataku +20 (6k)
6. Kołczan 11 Strzał +2 (50zł/szt)
7. Kołczan 17 Strzał +1 (25zł/szt)
8. Różdżka Chmury Mgły 24ład (1,8k)
9. Pióro Przemiany, jednorazowe, po włożeniu we włosy należy zeskoczyć z dachu lub przepaści i rzucić k20: (1,5k)
- 1 pióro nie działa
- 2-9 Piórkospadanie
- 10-19 Lot
- 20 Teleportacja
10. Różdżka Wspomożenia 32ładunki (1k)
11. Rękawice Ostatniego Ciosu, za każdym razem jak postać wyprowadza akcję pełnego ataku to jeżeli trafi swoim atakiem z najmniejszym bonusem to zadaje on podwójne obrażenia (9k)
12. 8 mikstur leczenia 2k8 +10


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez White Lion dnia Czw 10:49, 28 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 80th Strona Główna -> Jak Upadają Potężni / Główna kampania Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Strona 7 z 7

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin