Forum 80th Strona Główna 80th
Tawerna pod 80tką
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przedmioty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 80th Strona Główna -> Jak Upadają Potężni / Główna kampania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
UKI
Wielki Mistrz



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 18:26, 29 Cze 2012    Temat postu:

Ja wolę z dystansu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 21:06, 02 Lip 2012    Temat postu:

hehe, nie było mnie trochę i co widzę? zaiste zabawna wymiana postów Smile
w takim razie ja chętnie przytulę Perłę Mocy, nigdy nie wiadomo kiedy przyda się kolejne "czytanie magii"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 21:54, 06 Wrz 2012    Temat postu:

podaję nasz dorobek przedmiotowy z ostatniej sesji:

Bronie:
1. Miecz długi z bladoniebieskiego metalu: miecz +1, dodatkowe obrażenia od elektryczności 1k3 [1.395sz]

2.Miecz długi, srebrny, z ozdobnym motywem słońca "Miecz Świetlistej Drogi": miecz +2 (+3 przeciwko nieumarłym), dodatkowe obrażenia 1k6 przeciwko nieumarłym, 1/dzień można rzucić czar Światło na 5godz lub do schowania do pochwy [2.675sz]

3. Zakrzywiony sztylet: sztylet +1 [450sz]

4. Sztylet udrożniony: sztylet +2 [1.100sz]

5. Miecz krótki z ciemnego matowego metalu "Miecz Zdradzieckiego Ciosu": miecz +1, zasięg traf. krytycznego większy o 1, pozwala wyprowadzać ukradkowe ataki z dodatkowymi obrażeniami 2k6 [1.100sz]

6. Cisowy długi łuk owinięty paskami metalu: łuk +1, potężny +1 [690sz]

7. Elfi drewniany łuk "Oko Sokoła" owinięty paskami srebra: łuk +2, potężny +2, trafienie +2, kary za zasięg zmniejszone o 5 [1.580sz]

8. Lekka Kusza Przebicia: kusza +1, dodatkowe obrażenia z bełtów +3 [1.300sz]


Zbroje i elementy ubioru:
1. Elfia kolczuga srebrna: kolczuga +1, kary do testów z pancerza zmniejszone o 4, maks bonus ze Zręczności +2, nie ogranicza ruchu (jak lekka zbroja) [1.840sz]

2. Duża metalowa trójkątna tarcza z herbem 3 psich głów: tarcza +2 [2.100sz]

3. Ciemnobordowa szata z kapturem "Szata Wędrowca": KP +2, rzuty obronne na Wytrwałość +2, redukcja obrażeń 2/- [3.220sz]

4. Żółte buty "Buty Mniejszego Rozmycia": daje szansę bycia nietrafionym 20%, nie działa na czary obszarowe ani te, które trafiają automatycznie (jak Magiczny pocisk) [2.900sz]

5. Skórzane wysokie buty "Buty Uników": rzuty obronne na Refleks +1, dają atut Uniki [1.450sz]

6. Buty z futra lodowego wilka: rzuty obronne przeciwko atakom opartym na zimnie +2, redukcja obrażeń opartych na zimnie 5/- [900sz]

7. Rękawice z motywami płomieni "Smocze Pięści": można zamienić każdy przygotowany czar z poziomu 1-9 (sztuczki nie) na Płonące dłonie, ST rzutów obronnych przeciw temu czarowi +2 (nie ma ograniczeń czy mag czy kapłan czy łowca) [1.750sz]


Pierścienie, rękawice, pasy itp:
1. Pierścień z symbolem pergaminu "Mniejszy Pierścień Czarów": można przygotować 1 dodatkowy czar z poziomów 0, 1 i 2 [3.100sz]

2. Pierścień ochrony: KP oraz rzuty obronne +1 [700sz]

3. Bransolety z krasnoludzkimi zdobieniami "Branzolety Twardości": KP +1, rzuty obronne na Wytrwałość +2, Budowa +1 [3.210sz]

4. Bransolety srebrne z ozdobnym motywem wiatru "Bransolety Mniejszego Przyspieszenia": 1/dzień można rzucać przyspieszenie na 2k6+2 rundy [2.400sz]

5. Srebrna brosza ochrony: KP oraz rzuty obronne +1 [1.000sz]

6. Pas wykonany z plecionych sznurków "Pas Kociego Refleksu": rzuty obronne na Refleks +2 [890sz]


Inne:
Zbroja półpłytowa +1 sprzedana za równowartość 10 pereł.
6 mikstur leczenia 1k8+3
4 mikstury leczenia 1k8+4
4 mikstury leczenia 2k8+10
1 mikstura Byczej siły
1 mikstura Kociej gracji
6 porcji trucizny (niezidentyfikowana)
6 bełtów z grotami z kryształu wypełnionego cieczą (niezidentyfikowane)
4 inne bełty (niezidentyfikowane)
10 jeszcze innych bełtów (niezidentyfikowane)
szklana kula wypełniona mgłą (niezidentyfikowana, ale działa jak jednorazowe rozproszenie)
tuba z pergaminami (kilkanaście czarów wtajemniczeń)
pierścień z symbolem czerwonych magów z Thay
8 koni (z czego 4 za odpłatą powędrowały na Wilczy Szaniec)
pieniądze: 159sz [/list]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcziangelo
Wielki Mistrz



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ee? ciemno było...

PostWysłany: Pią 12:52, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Wezmę:

Bronie: nr 1 i ew.6 (chyba, że Nandar zrobi sobie trible-double kołczan a i Malik potrafi przyszyć strzałą)

Zbroje/ubiór: nic

Pierścienie, rękawice, pasy: nic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Lion
PrzeMadaFaka



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 13:12, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Więcej chcicy Panowie !

nie wiem czy prędko wpadnie wam kolejny taki worek przedmiotów Smile

21 zidentyfikowanych przedmiotów to po 4-5 na osobę i coś zostanie na sprzedaż !

Arti czemu nie bierzesz lepszego łuku?
Przeciez poza tobą nikt nie będzie brał bo:
- Kowal strzela jak dziwka z burdelu
- Maćko gromi z kuszy
- Łuki odnalazł już miłość swojego życia i jej raczej nie zamieni

Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 15:09, 07 Wrz 2012    Temat postu:

ja oczywiście chętnie przytulę:

- Szatę Wędrowca (czy w takich chodzą magowie z Thay?)
- buty z lodowego wilka
- rękawice Smocze Pięści
- Mniejszy Pierścień Czarów
- pierścień lub broszę ochrony
- 2 mikstury 1k8+3
- 1 miksturę 1k8+4
- tubę z pergaminami
- pierścień magów z Thay

jeśli zostanie coś jeszcze to chętnie wezmę (na sprzedaż, bo kasy zawsze mało)

Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
UKI
Wielki Mistrz



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 17:33, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Panowie, jak ktoś już tu rzekł, mam póki co swój typ łuku i pałasz, ale chętnie bym brał:
a 4. Sztylet udrożniony: sztylet +2 [1.100sz]
b 2.Miecz długi, srebrny, z ozdobnym motywem słońca "Miecz Świetlistej Drogi": miecz +2 (+3 przeciwko nieumarłym), dodatkowe obrażenia 1k6 przeciwko nieumarłym, 1/dzień można rzucić czar Światło na 5godz lub do schowania do pochwy [2.675sz] - jak mi wskoczą 2 ataki bazowo biore go na pierwszą broń, pałasz na uzupełnienie Razz i RZEŹŹŹŹŹNIA! Razz
c5. Skórzane wysokie buty "Buty Uników": rzuty obronne na Refleks +1, dają atut Uniki [1.450sz] - lubić być "unikowym" Razz
d
4. Bransolety srebrne z ozdobnym motywem wiatru "Bransolety Mniejszego Przyspieszenia": 1/dzień można rzucać przyspieszenie na 2k6+2 rundy [2.400sz] - pomyślcie jak by wyglądał wirujący elfi zabójca Nandar Razz, u mnie za jakiś czas da to wymierny power!( ale jak ktos się uprze to nie biorę)
Reszta dla was, ewentualnie to co powyżej rozważę zamianę na inne fanty, jednak wybrałem te najmilsze osobie Nandara.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcziangelo
Wielki Mistrz



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ee? ciemno było...

PostWysłany: Pią 18:48, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Lepiej skumulować przedmioty na Was, im większe macie szanse na przetrwanie efektów specjalnych, czarów i obrażeń tym większa szansa na korektę moich czarów przy przygotowywaniach.

Chciałbym dać szansę na postrzelanie Malikowi, aby nie marnował czarów a jak je wszystkie zużyje musi czymś dziabać, ew. Nandar, którego dotychczasowy łuk nie zadaje takich obrażeń. Różnica w bonusach pomiędzy łukami mnie da niewiele, ale magowi wydatnie poprawi trafienie a elfowi obrażenia. Dlatego zapytałem, czy elf nie pokusi się o zrobienie sobie spec-kołczana na dwa drzewce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 0:28, 08 Wrz 2012    Temat postu:

Cytat:
Chciałbym dać szansę na postrzelanie Malikowi

no co ty, to ja sobie nie daję takiej szansy, a ty chcesz mi dawać? nie zamierzam strzelać, ty bierz broń i co tam jeszcze, aha, no i trzeba dać ci jakiś pierścień do zwiększenia liczby przygotowanych czarów, teraz mam dwa

tak w ogóle to nie wiem czemu wybrałeś najsłabsze bronie, masz być warpriestem, god damn it! panowie, trzeba podpakować Sharuna, aby zachęcić go do rzucania się w wir walki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kudlatyzbik
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 12:35, 08 Wrz 2012    Temat postu:

Przychylam się do apelu aby naszego kapłana zrobic bardziej combat nie mylić z kombatantem to na emeryturce dopiero.
Malikowi wszystko co magiczne i w magi pomaga oddamy.
Nandar nasz nadworny tropiciel i łowca potworów wszej maści jak najbardziej powinien być szybki i zwinny i razić nieprzyjaciela szybkimi cieciami miecza(y)
Co do krasnoludzkich zdobyczy to chętnie przygarnę
lekka kusze +1
można by się zastanowić nad elfią kolczugą ale nie na mus chętnie zobaczę w niej elfa
jak bym walczył toporem jednoręcznym to tarcza +2 też się przyda tylko bym ją przemalował lekko
Coś z obuwia buty rozmycia lub buty uników
bransolety twardości nie oddam nikomu Smile
no i trzeba będzie pogadać o bransoletach szybkości
Tak wygląda moja lista życzeń
Generalnie przygarnę wszystko co poprawi mi KP i POWER w walce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
UKI
Wielki Mistrz



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 12:43, 08 Wrz 2012    Temat postu:

ew. Nandar, którego dotychczasowy łuk nie zadaje takich obrażeń.

- absolutnie się nie zgadzam, te nowo nabyte łuki wcale nie są lepsze od mojego obecnego - duergarskiego, poważnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcziangelo
Wielki Mistrz



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ee? ciemno było...

PostWysłany: Sob 17:00, 08 Wrz 2012    Temat postu:

dobra, analizujac dalej: nie wiem czy przypadkiem Nandar nie macha tam znad pleców i razi wszelkie pomioty niewierne obiektem klasy wkrótce bezużytecznej, nie pamiętam waszych ustaleń, czy jego łuk jest traktowany jako broń [+2] czy ma tylko +2 do traco? jeśli duergarski łuk potrafi robić magicznego halo to okay, zabiorę "Oko Sokoła" - question, czy on jest trakktowany jako broń [+2] i oprócz tego mighty +2? jeśli podpakuję elfa wzmocnieniem siły miałby większy damage z takiego łuku (kosztem inicjatywy, your choice)

przypomnę:
Duergarski Łuk Bezgłośnego Zabójcy, [5.500sz], daje +2 do trafienia, +4 do inicjatywy jeśli się z niego strzela, oraz jeśli chwyci się łuk w specjalny sposób daje -3 do trafienia, ale nie wydaje żadnego dźwięku i przy każdym strzale jest 90% szansa na to, że strzał nie zakłóci ukrycia zwykłego lub magicznego (np. efektów czaru Niewidzialność)

po korekcie zatem, jeśli pozwolicie przywłaszczam:
Elfi drewniany łuk "Oko Sokoła" owinięty paskami srebra: łuk +2, potężny +2, trafienie +2, kary za zasięg zmniejszone o 5 [1.580sz]

Duża metalowa trójkątna tarcza z herbem 3 psich głów: tarcza +2 [2.100sz] (poprzednia tarcza +1 wędruje na wóz jako zapas, jak Glamiemu oddam tarczę +2 kiedy przygarnie jakiegoś jędnoręcznego mega młotka)

Glamiemu radzę wziąść:
Żółte buty "Buty Mniejszego Rozmycia": daje szansę bycia nietrafionym 20%, nie działa na czary obszarowe ani te, które trafiają automatycznie (jak Magiczny pocisk) [2.900sz]

Pas wykonany z plecionych sznurków "Pas Kociego Refleksu": rzuty obronne na Refleks +2 [890sz]

Pierścień ochrony: KP oraz rzuty obronne +1 [700sz]

Malikowi:
Srebrna brosza ochrony: KP oraz rzuty obronne +1 [1.000sz]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kudlatyzbik
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 17:44, 08 Wrz 2012    Temat postu:

ok bejb wszystko ok
TYLKO JAK JA BEDE W TYCH BUTACH WYGLĄDAŁ Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcziangelo
Wielki Mistrz



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ee? ciemno było...

PostWysłany: Sob 17:54, 08 Wrz 2012    Temat postu:

lepiej zwłaszcza ode mnie: chłopina pod 180, pół-płyta ze skóry hydry i żółte pantofle Pompadour Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
UKI
Wielki Mistrz



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 20:07, 08 Wrz 2012    Temat postu:

Żółte buty u krasnoluda przejdą, gorzej by było z żółtymi butami u mnie, rzucają się zbytnio w oczy w kniei Smile, P.S. Ten łuk "Oko Sokoła" jest super, jasne, tego nie kwestionuję, ale przymioty Duergarskiego Napierdalatora też są niezłe, mnie cieszy bycie niewidzialnym w niektórych akcjach, jak również +4 do inicjatywy, to poprawia temat:) Generalnie nie sprzedamy "Oka Sokoła", być może kiedyś pożyczę sprzęt na akcję Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 80th Strona Główna -> Jak Upadają Potężni / Główna kampania Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin