Forum 80th Strona Główna 80th
Tawerna pod 80tką
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przedmioty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 80th Strona Główna -> Jak Upadają Potężni / Główna kampania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
UKI
Wielki Mistrz



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 18:34, 19 Lut 2013    Temat postu:

Cytuję Artiego :" zapowiedział, że nie będzie grimów z jednym wyjątkiem to nie będzie Twisted Evil może będą konfitury albo magiczna maślanka z drewnianego dzbanka ale księgi pono nie ..." - ta? Faktycznie tak powiedział? Umknęło mi. Zdaje mnie się że wtargnęła tu jakaś nadinterpretacja słowna, zakładanie w głowie MG że czegoś nie będzie,a realia świata RPG to różne kwestie Smile BTW Piter już się wypowiedział.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcziangelo
Wielki Mistrz



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ee? ciemno było...

PostWysłany: Pią 20:37, 08 Mar 2013    Temat postu:

ach, już się dogadaliśmy Very Happy Very Happy Piotrkowi chodziło o księgi typowe pod kapłana tj. nie będzie dopakowywał grimuarami na potęgę charyzmy i mądrości, resztę współczynników - oh yes!

czyli w stosunku do Was w zasadzie nic się nie zmieni Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 8:49, 29 Mar 2013    Temat postu:

po zakończeniu misji w Klasztorze Samotnej Drogi zdobyliśmy kilka przedmiotów, które zidentyfikuję w Szańcu:

- maczuga
- pas
- naszyjnik
- płaszcz
- diadem
- bransolety
- perła
- 3 pergaminy
- księga z info dot. tworzenia martwego kamiennego golema

prośba do MG - może dobrym forumowym zwyczajem napiszesz co wyszło z identyfikacji?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Lion
PrzeMadaFaka



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 10:05, 29 Mar 2013    Temat postu:

Duża, ciężka,, jednoręczna buława
- broń +4
- przeklęta (+2k6 przeciwko dobrym istotom, jeżeli posługuje się nią istota dobra to w trakcie jej trzymania ma obniżony poziom o 1)
(8000)

Pas z Czerwonej Skóry
- Pas Siły Giganta +4
(6000)

Naszyjnik z nefrytem
- Nivean talisman (+6 do RO przeciwko petryfikacji)
(2000)

Ciemnofioletowy płaszcz z ciemnoczerwonymi, ostrymi haftami i złotą zapinką w kształcie pyska strzygi
- płaszcz strachu (każdy kto chce zaatakować wręcz lub dotknąć właściciela RO W st:14 jak nie zda to nie atakuje w tej rundzie, jak zda to ma -1 do trafienia i kp w tej rundzie)
(2750)

Brązowa, skórzana opaska z kamienno-runicznymi rytami i niebieskim kamieniem
- Diadem Mądrości +2
(2000)

Ciemnozielnone, szerokie, ostrozdobione branzolety
- branzolety zbroi +2
(1000)

Perła w okuciu z srebrnego metalu
- Perła Mocy 3poziom (jednorazowo pozwala przywrócić, wcześniej rzucony czar tego samego dnia z 3poziomu)
(1500)

3 pergaminy kleryczne
- Circle of Doom (15poziomowy)
- Summon Monster V (15poziomowy)
- Divine Power (15poziomowy)

Księga tworzenia Martwego Kamienia (Martwiaczy Golem):
- proces wymaga wykorzystania martwiaka przynajmniej 15kostkowego, przejętęgo czarem;
- kryształu górskiego o wartości 5000 sztuk złota;
- błogosławieństwa kapłana złego boga;
- 24h rytuału;

[i]kasę za indetyfikację proszę sobie odjąć[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 20:38, 02 Kwi 2013    Temat postu:

Cytat:
kasę za indetyfikację proszę sobie odjąć

nie trzeba kasy bo mam perły, a sowie pióro znajdzie mi Nandar w lesie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 7:51, 29 Kwi 2013    Temat postu:

po zabiciu nieznośnych tropicieli zdobyliśmy następujące przedmioty:

- pieniądze w kwocie 3.500sz

- Wieczny Namiot Furiana, traktowany jak przedmiot +2, wytrzymałość x2, temp. w środku o 10 stopni większa niż na zewn., można rozbić na prawie każdym podłożu, miejsce w środku dla 1 osoby + bagaż (lub 2 osoby "na śledzie" bez bagażu); dodatkowo namiot w magiczny sposób dopasowuje się do otoczenia i wymagany jest test Zauważenia ST:20 (+/- mod. MG) żeby go dostrzec. [8.000sz]

- Rękawica Niedźwiedziego Szponu, 1/dzień można wykonać atak dotykowy na max 25m, który zadaje obrażenia 10+2k6; [2.800sz]

- Pas Niedźwiedziej Wytrzymałości, premia +2 do Budowy (???); [2.800sz]

- Niedźwiedzi Łuk +2, potężny +3, zasięg traf. krytycznego zwiększony o 1, wystrzelone strzały zadają dodatkowo +1 obrażeń, ale mają -2 do trafienia; [3.200sz]

- ciężka kusza ognia +2, potężna +3, wystrzelone bełty zadają dodatkowo +1 obrażeń od ognia; [3.750sz]

- długi topór dwuręczny +2, ostrość +2 (zasięg traf. krytycznego większy o 2 oczka); [3.900sz]

- dwa krótkie miecze +2; [1.850sz każdy]

- zbroja skórzana +2; [1.500sz]

- dwa płaszcze ukrycia, premia +10 do testów Ukrywania; [850sz każdy]

- pierścień ochrony +1; [750sz]

- pierścień ochrony +2; [1.500sz]

- amulet naturalnego pancerza +1; [1.000sz]

- bransolety pancerza +3; [2.000sz]

- bełty bitewne, 20 szt, -1 trafienie, +1 obrażenia, -25% zasięgu

- bełty przebicia, zadają dodatkowo +10 obrażeń, 3 szt

- bełty ognia, zadają dodatkowo +2k6 obrażeń od ognia, 2 szt

- bełty +1, 10 szt

- strzały +1, 12 szt

- strzały bitewne, 20 szt, -1 trafienie, +1 obrażenia, -25% zasięgu

- antidotum

- mikstury leczenia 2k8+8, 4 szt


P.S. pamiętajcie, że oprócz tego powyżej, mamy jeszcze 3.780sz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
UKI
Wielki Mistrz



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 15:22, 29 Kwi 2013    Temat postu:

Wszystkie strzały, oczywiście mogę się podzielić - jak kto potrafi szyć z łuku!, rekwiruję! Nandar zrobi z nich użytek:) . Ponad strzały interesuje mnie ten Niedźwiedzi Łuk, interesuje mnie do tego stopnia, że jeśli drużyna się zgadza, wezmę go i proszę odliczyć( na przyszłość) stosowaną sumę z mych udziałów w łupach. Złota nie biorę, czyli już te ok 800sz z mojej działki może pójść na ten łuk. Bransolety Pancerza +3, mniamiśne, też bym się skłaniał, do obgadania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcziangelo
Wielki Mistrz



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ee? ciemno było...

PostWysłany: Wto 0:24, 30 Kwi 2013    Temat postu:

Wybór Sharuna jest jeszcze prostszy: one mikstura leczenia 2k8+8, please Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Lion
PrzeMadaFaka



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 13:59, 10 Mar 2015    Temat postu:

po identyfikacji weszliście w posiadanie:

1. Wielki Miecz +3 (+5 przeciwko Demonom), +k6 od ognia, +k6 plugawych (oba czasowo nieaktywne). Wielki, zakrzywiony, z ułamanym czubkiem miecz.
Wcześniej płonął ogniem, teraz zgasł.
Wartość obecna 14 000zł

2. Święty Buzdygan +3 (+5 przeciwko Złym).
Zła istota trafiona nim musi rzucić RO Wytrw 20 albo traci jeden poziom/kostkę.
Dzierżyciel jest niewrażliwy na wyssanie poziomów, atrybutów oraz na strach.
Wartość 21 000zł

3. Gladius Prawdziwej Śmierci +4 (+5 przeciwko Martwiakom).
Czarny, obsydianowy krótki miecz rzymski. Wyważony do rzucania.
Umożliwia zadawanie krytyków i ukradkowych ataków martwiakom.
Posiada 5 ładunków na dzień. Aktywuje się je wypowiadając słowo mocy przy zadawaniu ciosu:
- 1 ładunek +k6 od ognia
- 2 ładunki +2k6 od ognia oraz RO Wytrw 20 lub zajęcie się ogniem i przez k6 rund 2k6/rundę
- 3 ładunki eksplozja ognia w promieniu 3m, 6k6 od ognia ew. 1/2 przy udanym RO Ref 20.
Wartość 24 000

4. Kryształ Śmierci
Jego posiadacz otrzymuje znajomość wszystkich czarów nekromantycznych z poziomów 0-9 oraz zdolność ich rzucania tak jak Zaklinacz na poziomie takim samym jak on.
Aby stać się jego posiadaczem wystarczy go dotknąć a potem nosić przy sobie.
Jednak co 7 dni najbliższa osoba posiadacza umiera.
Aby przestać być jego posiadaczem wystarczy go odrzucić od siebie.
Zniknie w kłębie dymu i pojawi się ponownie w bliżej nieokreślonym miejscu i czasie.
Wartość 30 000zł

5. Serce Diabła
Niezbędny składnik do otwarcia portalu do sfery Piekła i przywołania jednego z Książąt Piekieł lub jednego z Większych Diabłów.
Wartość 20 000zł

6. Bastion Błękitnego Smoka
Duża tarcza +6 wykonana z dwóch nałożonych na siebie prostopadle łusek błękitnego smoka.
Na jednej jest wygrawerowana głowa smoka.
Posiadacz zyskuje odporność na błyskawice 50/-.
Dodatkowo 2x dziennie jest w stanie jako akcja całorundowa, po wypowiedzeniu hasła wykonać zionięcie piorunami tarczą (stożek 12m) zadające 20k6 obrażeń od piorunów ew. 1/2 przy udanym rzucie na Ref st:25.
Wartość 210 000

7. Amulet Tyra (skradziony martwemu kapłanowi który poległ broniąc Yartar)
- umożliwia rzucenie dwukrotnie większej ilości czarów objawień 1 i 2 poziomu.
- 1/dzień Wykrycie Charakteru
- 1/dzień Prawdziwe Widzenie
wartość 18 000

______________________________________________________________________
Przypominam że jesteście winni Korinowi z Waterdeep 5000, uszczupliliście też kasę Szańca o 10000 które teraz przydały by się do odbudowy wioski i murów i uzupełnienia zapasów i broni.

Nie powinniście mieć problemów z kasą bo przecież buława i tarcza są albo na sprzedaż albo na sprzedaż są te rzeczy którymi do tej pory się posługiwaliście.

Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez White Lion dnia Czw 10:01, 12 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcziangelo
Wielki Mistrz



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ee? ciemno było...

PostWysłany: Czw 0:30, 12 Mar 2015    Temat postu:

Domyślam się że trzeba będzie wyjąć ten odłamek z Glamiego, warto zacząć od tej sprawy. Wymieniłem się już przedmiotem ze swoją świątynią (Lathander) spróbuję zatem sprzedać im po odp cenie ten przeklęty miecz z kawałkiem (ale bez Glamiego, po wyjęciu Wink ) albo braciom z zakonu róży (Helm), czy Tyra (Jartar), niech go chociaż zutylizują, my ponieśliśmy koszta, ryzykowaliśmy życiem, dostarczamy im coś złego (Złego?). Ew. jakiemuś czarodziejowi od Czarnokija/z Rady. Na pewno istnieje jakiś komórka/sieć powiązań która ma za zadanie niszczyć takie badziewie Twisted Evil

Buława którą posiadam jest stety bliższa memu sercu (berło Lathandera) potężniejsza, z czystym sumieniem ten święty buzdygan możemy sprzedać.

Doskonale, że Gerhard będzie teraz dysponował większym wachlarzem sztuczek. Radziłbym jednak jeszcze na czarnoksiężnika z Amn się nie wybierać Twisted Evil Twisted Evil

Kryształek jest fajoski, można go oddać Czarnobijowi/Zakonowi, zapewne z niego nie skorzystają Razz Razz ale tacy potężni magowie/klerycy wolą niszczyć rzeczy które mogą szkodzić (zwyczajnie, jako ekonom, bo Sharun ma tę profesję, szkoda mi wydawać ciężko zarobione złocisze na kolejne komponenty dla Malika) Laughing Laughing

Serce jak najbardziej do sprzedaży, Czarny po prostu musi go kupić! albo będę tam stał pod jego blokiem cały boży miesiąc Very Happy Serce z całą pewnością dałoby Arcymistrzowi przewagę taktyczną w jego planach.

Z tarczy nikt nie korzystałby za wyjątkiem mnie, więc pozwolę sobie wypowiedzieć (wypowiedzieć, nie zadecydować) zdanie: na sprzedaż. Dałem słowo przodkom Glamiego że odbuduję potęgę klanu Melaiyrken. Bastion ma być, wieża maga ma być, Zeppeliny Gerharda mają być (śnią mi się po nocach, jeszcze nie wiem co to do końca jest ale mam dobre przeczucie), kaplica Lathandera/Ra ma być. I nie stawiam nikomu żadnej kolejki Twisted Evil Pijcie za swoje Razz Razz

Amulet Tyra - jako że Malik się przyznał do tego do czego się przyznał, chcę od niego odkupić tę rzecz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 9:36, 12 Mar 2015    Temat postu:

Kryształu Śmierci ani Serca Diabła nie zamierzam wykorzystywać do moich niecnych planów, jeśli uda się to komuś sprzedać o chętnie przytulę swoją dolę Smile

Art, rozumiem, że nie chcesz Świętego Buzdyganu, ale nie wiem czemu nie chcesz Bastionu Błękitnego Smoka - premia +6, wyparowania 50, zionięcia 20k6 - super sprawa, w krytycznych sytuacjach mógłbym pożyczać ci taki jeden pierścień co go noszę i rzucać na ciebie np. niewrażliwość na zimno i... miałbyś z głowy trzy żywioły Smile

co do Amuletu Tyra, zabierając go myślałem, że okaże się znacznie gorszy, porozmawiamy jeszcze o nim Art, OK? bo mając 2 x komórki na czary z I-go kręgu mógłbym rzucić magiczny pocisk chyba nawet 22 razy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Lion
PrzeMadaFaka



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 10:00, 12 Mar 2015    Temat postu:

na widok Bastionu to Glamiemu się zaświeciły oczy Smile

a Amulet działa tylko na czary objawień.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez White Lion dnia Czw 10:01, 12 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 19:08, 12 Mar 2015    Temat postu:

Cytat:
Amulet działa tylko na czary objawień

na Trygława i Swaroga, tak się podjarałem że nie zauważyłem Smile
w takim razie nie ma problemu, rzecz idzie do ciebie Art!

odnośnie tarczy, pewnie że może być i Glami, chodzi o to, żeby przedmiot został w "rodzinie" bo jest niezły Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Lion
PrzeMadaFaka



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 11:25, 13 Mar 2015    Temat postu:

skradziony Amulet możecie też oddać do świątyni Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 14:05, 13 Mar 2015    Temat postu:

a tfu! plugawy podpowiadaczu złych rozwiązań!
ech... Art z nim zrobi co chce...
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 80th Strona Główna -> Jak Upadają Potężni / Główna kampania Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin