Forum 80th Strona Główna 80th
Tawerna pod 80tką
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fallout 3 War... war never changes...
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 80th Strona Główna -> Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
White Lion
PrzeMadaFaka



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 7:38, 17 Sie 2012    Temat postu: Fallout 3 War... war never changes...

Wiem że jeszcze trochę zanim skończycie OB ale powolutku będę przelewał podstawy.

na początek trochę zajawkowej grafiki..

Co by wiedzieć o co chodzi :)

[link widoczny dla zalogowanych]


Mały klimacik z psem o imieniu Dogmeat

[link widoczny dla zalogowanych]


Dla miłosników dźwięku obracającego się miniguna

[link widoczny dla zalogowanych]


Dla miłosników broni cięższej..

[link widoczny dla zalogowanych]


I dla tych co się nie lubią rozdrabniać... :)

[link widoczny dla zalogowanych]


Chętni mogą rączkę nawet koledze odstrzelić

[link widoczny dla zalogowanych]


I na koniec klimat dużego miasta

[link widoczny dla zalogowanych]



:)


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez White Lion dnia Pią 7:42, 17 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Lion
PrzeMadaFaka



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 7:45, 17 Sie 2012    Temat postu: S.P.E.C.I.A.L - czyli współczynniki

Wszystkie współczynniki mogą mieć wartość od 1 do 10.
Zaczynamy grę z 40 punktami do wydania na współczynniki.

1. Strenght
- okresla maksymalny udźwig postaci (150 + Sx10), a więc w średnim stopniu,
- daje bonus do ran w walce wręcz (1/2 x S)
- daje bonus do skila Unarmed (2 x S)

2. Endurance
- wpływa na punkty życia, Punky Życia = 90 + End x20 + Poziom x10 (a więc End nie ma wpływu na punkty zależne od poziomu)
- daje bonus % do Poison i Radiation Resistance = End x 2 - 2 (czyli maks 18%)
- wpływa na szybkość biegania
- bonus do skili Unarmed oraz Big Guns (2 x End)

3. Agility
- określa ilość Action Points w VATS. AP = 65 + 2 x Ag
- bonus do skili Small Guns i Sneak (2 x Ag)

4. Perception
- zwieksza zasięg wykrywania wrogów
- wpływa na szansę trafienia wiekszości broni zasięgowych
- bonus do skili Energy Weapons, Explosives, Lockpick (2 x Per)

5. Intelligence
- określa ilość Skill Points na poziom = 10 + Int
- bonus do skili Medicine, Repair, Science (2 x Int)

6. Charisma
- wpływa na nastawienie postaci do gracza (mniej niż Karma)
- bonus do skili Barter, Speech (2 x Ch)

7. Luck
- określa bazową szansę na krytyka (modyfikowaną przez broń) % = L x 1
- bonus do wszystkich skili (1/2 x L)


Zwiększać współczynniki możemy przez:
- perki Intense Training +1 do wybranego współczynnika
- Bobbleheads - kolekcjonerskie figórki, każda zwiększa jeden współczynnik +1
- The lucky 8-ball (Luck +1) - po odparciu ataku mutantów na Big Townm za wyleczenie Timebomb in Red's clinic. Wystarczy mieć ją w ekwipunku.
- Ant Sight quest perk - otrzymywany po wykonaniu zadania Those! (+1 percepcja lub +1 siła w zależności od wyboru)
- kilka przedmiotów które wpływają na statystyki
- kilka mniej ciekawych perków (np bonus nocą, za dnia, zwiększenie wszystkich do 5 itd).


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez White Lion dnia Pią 10:05, 17 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Lion
PrzeMadaFaka



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 7:46, 17 Sie 2012    Temat postu: Skills

Skili jest 13 i przyjmują wartość od 2 do 100. Da się z modyfikatorów wyciągnąć wyższą wartość ale nie ma wpływu na nic poza ochroną przed zmniejszeniem skila.

Wartość Skila = 2 + Współczynik x2 + Luck /2


1. Barter / Charisma / Tales of a Junktown Jerky Vendor.
- mod. jak sprzedajemy = 45% + Skill x 0,45 czyli maks 90% wartości
- mod. jak kupujemy = 155% - Skill x 0,45 czyli maks 110% wartości

2. Big Guns / Endurance / U.S. Army: 30 Handy Flamethrower Recipes
- wpływa na szansę trafienia i zadawane obrażenia

3. Energy Weapons / Perception / Nikola Tesla and You
- wpływa na szansę trafienia i zadawane obrażenia

4. Explosives / Perception / Duck and Cover!
- wpływa na trafienie i zasięg rzutu lub strzału i zadawane obrażenia
- wpływa na zasięg z jakiej "zauważy" nas mina oraz na opóźnienie jej wybuchu (nie ma wpływu na szansę rozbrojenia miny)

5. Lockpick / Perception / Tumblers Today
- określa jaki zamek możemy próbować otworzyć (poziomy zamków 0/25/50/75/100), otwieranie zamków to w miarę prosta minigra
- określa szansę otwarcia zamka siłą % = Skill - poziom zamka + 10
(np. Skill = 80, poziom zamka 50 a więc szansa na otwarcie siłą = 40%)

6. Medicine / Intelligence / D.C. Journal of Internal Medicine
- wpływa na efektywność leków np: stimpaków, rad-x i rad-away
efektywność = 1 + (skill / 50), a więc już skill = 50 daje nam podwójną efektywność stimpacka

7. Melee Weapons / Strength / Grognak the Barbarian
- wpływa na skuteczność broni do walki wręcz

8. Repair / Intelligence / Dean's Electronics
- w F3 mamy wytrzymałość broni i zbroi 0-100%.
- naprawiać możemy u niektórych NPC ale tylko do określonego przez nich poziomu lub sami
- naprawiając sami musimy wykorzystywać do naprawy części podobnego spzetu (np do naprawy danego pistoletu używamy jakiegoś podobneg), części wykorzystane do naprawy zużywają się i finalnie niszczą ale podnoszą nam wytrzymałość naprawianej rzeczy
- na to o ile podniesie nam się wytrzymałość naprawianego przedmiotu wpływa po pierwsze skill, a po drugie stan części wykorzystane do naprawy
- na to do jakiego poziomu możemy sami naprawić przedmiot wpływa skill
maks poziom = 40 + skill x 0,6
- ogólnie jest to dość potrzebny skill bo wartość przedmiotu też jest zalezna od kondycji i np. jak rozwalimy 5 kolesi z metalowymi zbrojami to zamiast nieść 5 zbroi z kondycją 10-15% lepiej zużyć 4 z nich do naprawy i nieść 1 zbroję np z kondycją 60% na sprzedaż. Cena porównywalna, a niesie się łatwiej :)

9. Science / Intelligence / Big Book of Science
- hackowanie terminali (elektronicznych zamków lub bazy danych) to też minigierka tylko już nie zręcznościowa jak przy lockpicku tylko logiczna w zgadywanie słówek
- poziom skilla tak samo pozwala nam próbowac otwierać okreslone poziomy terminali (0/25/50/75/100)
- poziom skilla w stosunku do poziomu terminala określa ilość słów które z których będziemy musieli odgadnąć właściwe hasło, a więc i większy skill tym łatwiejsza gierka

10. Small Guns / Agility / Guns and Bullets
- wpływa na szansę trafienia i zadawane obrażenia

11. Sneak / Agility / Chinese Army: Special Ops Training Manual
- skill wpływa na szansę bycia ukrytym podczas skradania się
Elementy które dodatkowo wpływają na skuteczność skradania się to:
- bieg (zwiększa szansę wykrycia chyba że ma się perka Silen Running)
- waga zbroi i broni w rękach (zwieksza szansę wykrycia chyba że ma się perka Silen Running)
- przebywanie w obszarze wzroku przeciwnika
- poruszanie się po głośnej powierzchni
- poziom jasności aktualnej pozycji
- poziom Percepcji przeciwnika
Udane skradanie się poza możliwością uniknięcia walki lub też rozpoczęcia jej z bliższej odległości pozwala na strzał lub cios który jeśli jest się "hidden" gwarantuje krytyka !
Dodatkowo niektóre wyciszone bronie strzelając nie zdejmują ukrycia :)

- skill wpływa też na szansę kradzierzy ksieszonkowej (na szansę bycia wykrytym wpływa skill, Percepcja ofiary, waga i wartość przedmiotu)
- aby ukraść coś co ofiara ma na sobie trzeba jej podłożyć do ekwipunku lepszą rzecz (np. lepszą broń lub zbroję), po chwili ofiara automatycznie zmieni wyekwipowanie i już można ją oraść
- jeżeli zabierzemy całą amunicję to postać nie będzie mogła korzystać ze swojej broni strzeleckiej (dopóki ma choć jeden nabój to w praktyce może strzelać w nieskończoność)
- ciekawym motywem jest podłożenie do ekwipunku postaci odbezpieczonego materiału wybuchowego (np. granatu czy miny). Bez względu na nasz skill explosive oraz na współczynniki ofiary po wybuchu postać automatycznie ginie :)

12. Speech / Charisma / Lying, Congressional Style, Paradise Lost
- wpływa na szansę przekonania kogoś w rozmowie (przed opcją dialogową pojawi się [Speach x%])
- na tą szansę wpływa też współczynnik Charisma oprócz zwiększania samego skila (np. Cha 1 = szansa x1, Cha 5 = szansa x1,33, Cha 10 = szansa x2,06)

13. Unarmed / Endurance / Pugilism Illustrated
- wpływa na obrażenia i szansę trafienia w głowę pięściami


Zwiększanie skilów:
- na poziom dostajemy 10 + Int + 3 (perk Educated) a więc maks 23pkt.
rozkładamy je jak chcemy pomiedzy skile.
- dodatkowo są Bobbleheady +10 do każdego skila
- równiez do odnalezienia jest 25 książek do kazdego skilla, każda książka daje +1 ew. +2 (perk Comprehention)
- jest miś (Yew's Bear Charm) działający jak dodatkowy Bobblehead od Speach (+10). Nagroda od Sapling Yew po skompletowaniu questu Oasis
- są przedmioty które zwiększają skile

tak więc teoretycznie nastawiając się na maksymalizację i czytanie książek można podnieść każdy skill do 40 (Speach do 30) a resztę do 100 dobić książkami (25x2=50), bobbleheadami (10).
Choć z mojego (średnio pamiętanego) doświadczenia zebranie wszystkich książek to jakaś masakra choć walnięcie po 10 z tych 25 do każdego skilla nie wymaga jakiegoś strasznego wysiłku :)

Tak więc na pewno będę miał oba perki do skilli :)

p.s. dodatkowo dość często poziomy różnych skilli lub współczynników są wymagane do pojawienia się jakiś szczególnych opcji dialogowych. W takim przypadku przed daną opcją dialogową pojawi się [Skill] lub [Współczynnik]


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez White Lion dnia Pią 9:54, 17 Sie 2012, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Lion
PrzeMadaFaka



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 14:42, 19 Sie 2012    Temat postu: Mój experymentalny build

Po przejrzeniu kilku pomysłów forumowych na "najlepszą" postać zdecydowałem się opracować własną wersję.

S.P.E.C.I.A.L czyli współczynniki
Decyzje do podjęcia są w sumie dwie:
- jakimi brońmi będziemy walczyć: melee, small guns, energy weapons, big guns. Mój wybór to small guns ewentulanie w przyszłości energy weapons.
- jaki współczynnik obniżymy dla zwiększenia innych. Moim zdaniem wybieramy z pośród 3: Strenght, Charisma lub Luck.
Innych obniżać się nie opłaca.
Mój wybór to siła do 1.

Strenght 1
- daje mi 165 udźwigu. Combat Armour waży 25, Snajperka 10, Assault Rifle 7.
Amunicja i Chemia nic nie ważą tak więc jedyne na co będzie to miało dla mnie wpływ to częstsze wycieczki do sklepu jak się obładuję zbrojami przeciwników (a i tak naprawiając jedne z drugich będę zmniejszał wagę pozostawiając wartość niezmienioną).
- żadna broń ani zbroja nie ma z tego co sprawdzałem wymaganej siły.
- bobblehead i ewentualnie questowy perk dodadzą mi 2pkt

Perception 8
- percepcja wpływa przede wszystkim na to z jakiego zasięgu ma się wrogów na radarze. 8 pozwala już zobaczyć prawie wszystkie rodzaje przeciwników zanim one zobaczą ciebie (nie chodzi o zobaczenie sylwetki o radar).
- dodatkowo w bliżej nieokreślony sposób wpływa na szansę trafienia w VATS ale jest to odczuwalne pomiędzy np P:1 a P:8. (moja teoria to to że P zmniejsza wpływ przeszkód, zasłon i oświetlenia)
- bobblehead i ewentualnie questowy perk jeśli wybiorę zamiast do siły dadzą mi 2pkt czyli fulla. Dodatkowo już na początku czapki i kapelusze dają +1 (chyba chodzi o zaznaczenie różnicy z hełmami)

Endurance 7
- cóż głównie tu chodzi mi o dość długiego (9 zadaniowego) perka związanego z pisanie Wasteland Survival Guide i z wieloma rodzajami działania specjalnego perka jaki można dostać w nagrodę. To co daje perk zależy od udzielanych odpowiedzi po każym z subzadań tego questa (szczegóły na fallout wikipedi).
Dla mnie najlepszym bonusem jest +6% do wyparowań a to można zrobić tylko mając E:7 ponieważ odpowiedzi zależą od współczynników.
Poza tym jednym nie mam żadnych powodów żeby trzymać E powyżej 5 (dpdatkowe punkty życia nie są tak mega potrzebne) więc jeśli wolicie inną nagrodę z tego questu to lepiej dać 5 lub 6 Endurance.
- zwiększenie do 8 planuję za Bobbleheada

Charisma 5
- taka wartość głównie przez brak punktów ponieważ ludzie piszą że sam poziom charyzmy wpływa nie tylko na poziom skila Speach ale też na szansę % przekonywania.
- zwiększenie o 1 bobblehead

Inteligence 9
- cóż 9 bo punkty skilli są bardzo ważne. po wyjściu z Vaulta początkowego niestety automatycznie się awansuje na 2 poziom więc dostaje się "tylko" 19 punktów ale sprawdziłem że bez walki da się przepłynąć środkiem rzeki do miejsca gdzie jest bobblehead do Int i wrócić więc na 3 poziomu już ma się fulla.
- bobblehead +1 od początku i tyle

Agility 5
- cóż ty również powodem jest brak punktów. Punkty Akcji się bardzo przydają ale przy Ag 5 jest ich tyle że mogę 3x strzelić z pistolegu więc luzik.
- planowane podniesienia to 1 bobblehead i 2x intensive training perk, a więc finalnie 8

Luck 5
- również brak punktów ale przy sneaku krytyk i tak jest automatyczny więc jest ok.
- dodatkowo szansa na krytyka bazowa mnożona jest przez mnożnik broni który może być od x0,1 do nawet x4
- zwiększenie o 2 za pomocą Bobbleheada i Lucky Ball 7

Skills
3 Tagi a więc czyste +15 do skilla daję na skile które mi będą potrzebne od razu a więc:
Small Guns
Repair
Sneak

Ogólną strategię skili mam taką, że skile:
- Small Guns
- Repair
- Sneak
- Lockpik
- Science
- Speach
- Medicine

w pierwszej kolejności podciągam na 60 (oczywiście od 4 poziomu z perkiem +3pkt/poziom).

Kolejne przyrosty liczę:
+ 10 bobblehead do każdej
+ 30 do każdej z książek. W grze jest 25 książek do każdego skilla i planuję znaleźć przynajmniej po 13. Każda książka daje +1 punkt lub +2 jak się wezmie perka do czytania :)

Po tych "podstawowych" będę ewentualnie podwyższał pozostałe:
- barter
- big guns
- energy weapons
- unarmed
- melee
- explosive

Perki

Poziom 1 - brak bo na tym poziomie zaczynamy
Poziom 2 - Intense Training +1 do Agility
Poziom 3 - Intense Training +1 do Agility
Poziom 4 - Educated (+3 skillpoints/poz)
Poziom 5 - Comprehension (2pkt z książek zamiast 1)
Poziom 6 - Toughness (+10% wyparowań)
Poziom 7 - Gunslinger (+25% trafienie VATS z broni strzeleckiej jednoręcznej) LUB Intense Training +1 x ?
Poziom 8 - Commando (+25% trafienie VATS z broni strzeleckiej dwuręcznej)
Poziom 9 Scrounger (duużo więcej znajdowanej amunicji) lub Intense Training +1 x ?
Poziom 10 - Finesse (+5% szansy na krytyka)
Poziom 11 - Intense Training +1 Charisma lub Luck
Poziom 12 - Sniper (+25% trafienia w głowę w VATS)
Poziom 13 - Silent Runing (bieganie i obciążenie nie wpływa na sneak)
Poziom 14 - Cyborg (+10% do wyparowań i odporności na truciznę i radiację)
Poziom 15 - Lawbringer (dołączasz do Regulatorów i możesz sprzedawać im palce "evil enemies") LUB Intense Trainig +1 x ?
Poziom 16 - Action Boyr (+25 punktów akcji)
Poziom 17 - Better Criticals (+50% obrażeń z krytyka) LUB Intense Traininf +1 x ?
Poziom 18 - Concentrated Fire (w danej walce +5% do trafienia VATS kumulatywnie przy każdym kolejnym wystrzale)
Poziom 19 - Intense Training +1 Charisma lub Luck
Poziom 20 - Grim Reapers Sprint (zabicie w VATS przywraca wszystkie AP) - to nie jest tak przegięte jak się wydaje :)

wstępnie tak to wygląda. decyzję czy brać na wyższych poziomach Intense Trainig czy coś innego oprę o odczucia w trakcie gry.

Oczywiście to są dość "mechanicznie" wybrane perki. Jedynym klimatycznym jest tu Lawbringer.
Jest jeszcze kilka innych klimatycznych które można sobie wziąźć jak byście na siłę chcieli (np. odblokowujące kilka w grze ciekawych opcji dialogowych).
Moim zdaniem perków do skilli szkoda brać bo punktów na najważniejsze skile starczy w moim buildzie a współczynniki bardziej się przydadzą lub jakieś klimatyczne opcje.

Gra maniakiem z miotaczem ognia, czy samurajem zabójcą czy np. kobietą podkładającą granaty z dziwnymi perkami też da radę tylko będzie trudniej i dłużej.

Poprzednio przeszedłem tą postacią z niskim Luckiem i Endurance, nie podwyższając w ogóle współczynników i nie czytając prawie książek.
Nie korzystałem z power armoura ani z big guns.
Pod koniec gry zacząłem trochę używać broni energetycznej ale bez niej też się da (w F3 nie jest tak gięta jak w starych falloutach).


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez White Lion dnia Nie 22:22, 19 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 23:31, 15 Sty 2013    Temat postu:

Cytat:
Gra maniakiem z miotaczem ognia, czy samurajem zabójcą czy np. kobietą podkładającą granaty z dziwnymi perkami też da radę tylko będzie trudniej i dłużej.

hyhy, z ghoulami łatwiej Smile see below







Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 23:19, 20 Sty 2013    Temat postu:

gołoklaty Lone Wanderer i jego wierna hunting rifle vs. metalowy Protectron



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 23:42, 20 Sty 2013    Temat postu:

ogłaszam wszem i wobec, że ta gra jest "zaje", dlatego będę spamował i floodował screenami Very Happy

poniżej: Deathmatch "Me vs. Arkansas", Minefield, lato A.D. 2277, rezultat 1:0








Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Lion
PrzeMadaFaka



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 9:37, 21 Sty 2013    Temat postu:

hehe super screeny.

ja też musiałem go z daleka zdjąć bo podkradść się do niego z tymi wszystkimi minami i samochodami które detonuje dookoła jest chyba niesposób Smile

wkrótce wrócę do gry to też zacznę klimatycznie screenować Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 23:41, 21 Sty 2013    Temat postu:

cieszę się Smile

ja nawet nie próbowałem się podkraść, nie wiedziałem, że on tam jest, rozbrajam sobie minki a tu ktoś do mnie strzela Smile

deadline w pracy nie pozwolił mi pograć, jutro nadrobię - pewnie dalsza część Wasteland Survival Guide (Mole Rats)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 3:22, 27 Sty 2013    Temat postu:

egzekucja karalucha, © Made in Grayditch




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 3:24, 27 Sty 2013    Temat postu:

typowy przykład miłości do grobowej deski




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 3:32, 27 Sty 2013    Temat postu:

dwuwiersz na okoliczność kupna zbroi skórzanej:

nowy leather armour, drogi jak cholera,
dobrze w nim wygląda, rzadziej też umiera





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 23:05, 06 Lut 2013    Temat postu:

jeszcze trochę strzelania, tym razem 10 mm submachine gun




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 23:08, 06 Lut 2013    Temat postu:

ignorant z Rivet City Smile




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 23:32, 06 Lut 2013    Temat postu:

znów mowa wiązana

życie bohatera na wastelandzie nie jest kolorowe
parę questów i za 1000 capsów szybko urżną głowę








Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 80th Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin