Forum 80th Strona Główna 80th
Tawerna pod 80tką
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Glami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 80th Strona Główna -> Jak Upadają Potężni / Postacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kudlatyzbik
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 12:37, 25 Mar 2012    Temat postu: Glami

Imię i nazwisko: Glami

Rasa: Krasnolud

Profesja: Wojownik

Miejsce pochodzenia: Srebrne Marchie (samotna krasnoludzka warownia)

Religia: Moradin

Charakter/światopogląd: Generalnie praworządny, ale w sensie krasnoludzkich praw. Etos dobry z tendencją do neutralnego.

Cele długofalowe: Odzyskać co rodzinne, co święte, co moje. Odbudować rodzinny majątek, honor i pomścić przodków

Zarys historii (dlaczego podróżuje): Jak wszyscy z jego klanu wyruszył w świat aby odbudować potęgę rodu i odnaleźć najcenniejsze skarby klanu zaginione w czasie wojny z podmrokiem. Na początek udaje się do Waterdeep i tamtejszej biblioteki, choć może skusi się na inną bardziej niebezpieczną wycieczkę...

Wygląd: Młody, dość muskularnie zbudowany. Długie czarne proste włosy spięte w kuca spływają po plecach, aż do pasa. Na twarzy ciemne czarne wąsy i broda zapleciona w 3 warkocze związane kolorowymi wstążkami w kratę. Ubrany po żołniersku z ogromnym bardzo kunsztownie wykonanym krasnoludzkim toporem za pasem. Na plecach skórzany plecak i duża stalowa tarcza z herbem (na herb składa się skrzyżowany młot i topór przed nimi kryształ a w tle góra). Ubrany jest w pięknie wykonaną krasnoludzką kolczugę lub białą koszulę i granatową kamizelkę. Na nogach wysokie skórzane buty z szerokimi cholewami wywiniętymi na górze do tego płócienne spodnie w granatowo-czerwone pionowe pasy. Na ramieniu granatowy płaszcz z kapturem spięty broszą w kształcie młota. Kiedy nie ma na głowie hełmu nosi czarny muszkieterski kapelusz z wysokim cylindrem i białym piórem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kudlatyzbik dnia Czw 19:53, 12 Kwi 2012, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kudlatyzbik
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 7:57, 06 Paź 2012    Temat postu:

Powoli zaczynam spełniać swoje małe marzenia. Zaczęło się od budowy kopalni żelaza i pierwszej siedziby "Wilczego szańca". Powoli buduję potęgę rodu małymi kroczkami bedziemy rosnąć w siłę i w końcy świat na nowo usłyszy o krasnoludach Melairkyn. Mam nadzieję że uda mi się sprowadzić kilku znamienitych kowali do sadyby i rozpocząć produkcję wyrobów ze stali To na początek potem bedziemy wspólnie rozsławiać Glamdringowe plemię Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kudlatyzbik
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 11:39, 17 Paź 2012    Temat postu:

Posiadane przedmioty magiczne:

1. Topór +2 +k6 przeciw postaciom magicznym -1 inicjatywa +2 rz. obronne p/czarom, po trafieniu nim czarująca istota musi zrobić test Koncentracji na 20 przy najbliższej próbie czarowania (maks w nast. rundzie), OC: 16.
(bonus do trafienia i obrażeń to Usprawnienie,
bonus przeciw czarom kumuluje się z bonusami ogólnymi do RO ale nie kumuluje się z innymi bonusami tylko przeciw czarom)


2. Mithrilowy sztylet +2/+4 rodowy sztylet zadaje k3 obrażen od energii
(bonus do trafienia i obrażeń to Usprawnienie)

3. Kusza lekka +1/+3
(bonus do trafienia i obrażeń to Usprawnienie)

4. Pierścień Ochrony z runem +1 KP +1 rz.obronne
(bonus do KP to Odbicie,
bonus do RO to Bonus Ogólny Odporności i nie kumuluje się z innymi bonusami ogólnymi)


5. Bransolety Twardości +1 KP budowa +1 rz p/wytrwałość +2
(bonus do KP to Naturalny Pancerz,
bonus do RO to Bonus Ogólny Odporności i nie kumuluje się z innymi bonusami do Wytrw,
bonus do budowy to Usprawnienie)


6. Buty Rozmycia 20% Rozmycia (szansa nietrafienia czare, atakiem lub strzałem)
(nie kumuluje się z innymi źródłami rozmycia chyba że opis będzie mówił inaczej)

7. Pas Kociego Refleksu refleks +2
(Bonus do RO Ref, kumuluje się np. z ogólnym bonusem z pierścienia)


8. troche bełtów

hmm a ty nie miałeś drugiego topora i jakiejś tarczy magicznej ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 80th Strona Główna -> Jak Upadają Potężni / Postacie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin