Forum 80th Strona Główna 80th
Tawerna pod 80tką
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wyspa Martwego Wiatru

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 80th Strona Główna -> Jak Upadają Potężni / Główna kampania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
White Lion
PrzeMadaFaka



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 9:44, 27 Mar 2013    Temat postu: wyspa Martwego Wiatru

Jak zapewne pamiętacie Janlaal zwany Szkielkiem prosił was o przyniesienie mu pozostałości (przedmiotów) po Dzikim Magu Tarlistanie Długie Ucho, który zginął na wyspie Martwego Wiatru.

Sama wyspa położona jest 2-3 dni drogi pa PN-Z od Waterdeep.

Na wyspie są ruiny świątyni Talosa „Władcy Burz” (symbol Talosa to uderzająca błyskawica).
175 lat temu Tarlistan przybył na wyspę i wyzwał do walki Arcykapłana Talosa – Ulryka „Szalony Topór”. Chciał w ten sposób zdobyć artefakt – Laskę Burzy Talosa. Walkę wygrał i zabił kapłana.
Podczas ich walki wyzwolone zostały tak potężne moce że sama świątynia obruciła się w gruzy, a większość ludzi na wyspie zginęła.

Moc laski była zbyt potężna aby pozwolić zwykłemu śmiertelnikowi, a zwłaszcza żądnemu mocy Magowi zdobyć laskę.
Zarówno Bóg Burzy Talos jak i Bogini Morza Uberlee interweniowali zanim zdążył podnieść laskę z ciała arcykapłana.
Potężna burza połączona z falami sztormu uderzyła w wyspę próbując zmieść z niej Tarlistana. Jednak jego moc była zbyt wielka i oparł się niszczycielksiej sile żywiołów. Wtedy wspólnymi siłami bogowie sprowadzili z nieba ogromną skałę która uderzyła w sam środek wyspy i zabiła Tarlistana wybijając również dziurę do środka ziemi.

Umberlee korzystając ze swoich mocy wypełniła dziurę częścią wody z morza tak aby demony ze świata podziemnego (podobno głębiej niż Podmrok) nie wydostały się na powierzchnię. Jednak musi wciąż dolewać wodę podziemnymi strumieniami gdyż demony niesutannie starają się wyparować wodę swoim ogniem i wyjść na świat. Dlatego w miejscu krateru znajduje się nigdy nie zanikający wir wodny.

Według legend i zapisków na jakie trafiliście w Bibliotece Waterdeep moc Tarlistana pochodziła z potężnego artefaktu - Różdżki Magii Gwiazd.

Jeżeli ciało Szalonego Maga nadal jest na wyspie to pewnie jego artefakt jest tam razem z nim.

Nie da się jednak dowiedzieć jakie niebezpieczeństwa mogą na was czekać na wyspie. Możecie je sobie tylko wyobrażać.
Jedyne opowieści jakie krążą pomiędzy marynarzami pływającymi w okolicy tej wyspy (w pobliżu nikt nie pływa) to to że nad wyspą przez cały czas kłębią się fioletowe chmury i rozpętana jest dziwna burza, będąca zapewne pozostałością po wydarzeniach z przeszłości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcziangelo
Wielki Mistrz



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ee? ciemno było...

PostWysłany: Pią 13:39, 03 Maj 2013    Temat postu:

Proponuję "na rozgrzewkę" przed tą lokacją, która prędzej czy później nas czeka, a może czekać będzie i wieczność, zanim zegary w Myth Drannor wybiją nam godzinę śmierci albo czegoś jeszcze gorszego, proponuję zatem udanie się na spotkanie z ostatnim trio maestro, który działał z Janlalem Cwanym, a który oddalił się albo li tylko pochodził z Luskan.

Zerknijcie na mapki: możemy przez Triboar (zach od Yartaru) odbić dalej na zachód pod lasami Neverwinter na Wielki Szlak (High Road). Tędy na pn do Neverwinter, po drodze Port Llast i w końcu do Luskanu. W każdej z miejscówek (porty) uzyskamy maniejszy czy większy zbiór opisówek dot. Wyspy Martwego Wiatru ew. opisywanego w podaniach rejonu.

Mamy również szansę wyjaśnić sobie to i owo z kolegą z Luskanu pewne klanowe tematy, zwłaszcza Glami. Z tej lokacji mamy możliwość w bardziej kontrolowany niż lądowy sposób udać się do Wrót Baldura (dokowania/przystanki w Port Llast, Neverwinter, "nasze" Waterdeep oraz ostatecznie w Baldur's Gate).

Koniec końców celem tego całego wypadu jest Candlekeep oraz manuskrypty interesujące Malika dot. Sztuk Magii oraz Glamiego dot. klanu i Mitrylowej Hali. Z Candlekeep wreszcie, mamy już rzut strzałą do wiecznie zielonych pałaców Nandara i jego współbraci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Lion
PrzeMadaFaka



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 7:28, 06 Maj 2013    Temat postu:

nono to brzmi jak całkiem niezły plan Smile

ja wszystko mam gotowe więc wybór należy do Was.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
UKI
Wielki Mistrz



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 18:38, 06 Maj 2013    Temat postu:

Wyspa Martwego Wiatru jest kusząca głównie dla naszego Malika "Złotoustego", ja osobiście mogę tam zawitać, ale coś mi podpowiada że należy wpierw solidnie się przygotować, czyli mieć więcej magicznych "pomagaczy" i wyższe poziomy. Później oczywiście chętnie odwiedzę tą matnię chaosu Razz Póki co koncentrował bym się na "miastu świec", jak słusznie zauważył kolega w branży zwany Sharunem "Amonem Ra Wirakoczą Ketzalkoatlo-Ozyrysem" Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcziangelo
Wielki Mistrz



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ee? ciemno było...

PostWysłany: Pon 21:18, 06 Maj 2013    Temat postu:

Tuchaj-Turaj-Hulaj-Buchaj-Penisem-Ra mówić do Wódz Pędząca Strzała Cnót i Imion Wielu Wróg z Wroga Prawdziwego Zrodzony a Nie Zjedzony i Przez Niego Wszystko Ustało Choć Co Poniektórym Coś Się Stało Coś Stało a Coś Zostało: długa droga być, my wiedzieć co chcieć, my płacić za co móc, my dostawać płacić za co chcieć Razz Smile

Trzeba sobie zakolejkować następne akcje po zima na kontynencie to nie jest dobre hasło dla drużynowych tarpanów. Szary przybył z ciepełkowego daleka i powoli dostaje klaustrofobii - poruszamy się na takim kwadracie, że zwyczajnie budzi się w nim jakiś demon wolności. Elf z konia prakonia z pewnością to czuje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjedzBabciKorale
PrzeMadaFaka



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 5:57, 07 Maj 2013    Temat postu:

dobry plan, mogę jechać
może czasem gdzieś zniknę re-lokując swoją chudą cielesną powłokę za pomocą magii, ale to nie rzutuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 80th Strona Główna -> Jak Upadają Potężni / Główna kampania Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin